perkhidmatan

BIDANG PERKHIDMATAN

kepakaran kami di Golden Steps ialah membantu pesakit-pesakit kencing manis dan juga keluarga mereka semua dalam menangani isu-isu berkaitan kencing manis seperti luka kencing manis, masalah pemakanan pesakit-pesakit kencing manis, penjagaan kaki pesakit dan juga cara hidup dengan lebih sihat walaupun pada waktu yg sama menghidap kencing manis. 

Anak/penjaga yg mempunyai keluarga yang mengalami masalah luka kencing manis, namun mempunyai had/masalah untuk menghantar pesakit ke klinik atau pusat rawatan untuk membuat proses dressing/cuci luka disebabkan bekerja ataupun mempunyai urusan lain, kami ada penyelesaian untuk anda semua. Kini rawatan dressing boleh dilakukan dirumah anda sendiri, care consultant akan datang ke rumah anda dan membuat proses dressing tersebut.

Golden Steps sangat komited dalam usaha membantu para pesakit kencing manis agar mereka ini dapat menjalani hidup dengan lebih berkualiti dan bahagia. Maklumat lanjut sila hubungi 0166482006, kami di sini sentiasa bersedia membantu dan memudahkan anda.

No comments:

Post a Comment